با تو هستم سهراب!!!
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

با تو هستم سهراب؟؟؟؟؟تو که گفتی گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد

 

 

راست میگویی تو چه تفاوت دار قفس تنگ دلم

 

 

خالی از کس باشد یا بقول تو پرازناکس و کرکس بــــــــــــــــــــاشد

 

 

من تنها چشمم واژه را هم شستم

 

 

فکر را خاطره را خواب یک پنجره را

 

 

زیر بـــــــــــــــــاران بردم چترهــــــــــــــــــا را بستم

 

 

من به این مردم شهر پیوستم...من نوشتم حرف دلم

 

 

آرزو کردم و گفتم

 

 

هوا عشق و زمین مال من است

 

 

ولی افسوس نشــــــــــــــــــــد

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

زیر باران من نه عاشق دیدم نه حتی یک دوست

 

 

زیر باران من فقط خیس شدم

 

 

باز هم میگویی چشم ها را باید شست...جور دیگر باید دید

 

با



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت22:13---23 خرداد 1393
عالی بود عزیزم بهترازاین نمیشه
پاسخ:مرسی فدات شم


ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت12:05---20 خرداد 1393
به سلامتی خودمون که توی پلک زدنامون

یاد کسایی هستیم که بد کردن باهامون
پاسخ:مرسی گلممممم


majid
ساعت13:52---12 خرداد 1393
سلام وبت عالیه گلم موفق باشی
پاسخ:مرسی عزیزدل


ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت10:47---11 خرداد 1393
عزیزم لینکت کردم

مریم
ساعت19:32---8 خرداد 1393
خیلی شنگ بود
پاسخ:مرسی گلم


2femmm
ساعت15:38---8 خرداد 1393
Lezat boordam perfct 20 ...asmay khoodami dige harf nadari...afarin
پاسخ:mersi saiid jan az nazart to lotf dari golam


نیما
ساعت13:29---8 خرداد 1393
نمیدانم چراامشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب میبارد...
واینک باران برلبه ی پنجره ی احساسم مینشیند وچشمانم رانوازش میدهد تاشاید ازلحظه های دلتنگی گذرکنم


مهدی
ساعت13:26---8 خرداد 1393
متن خواستی بعضی وقتا خنگ میشم میتونم یه متن قشنگ بنویسم اگه برا پستات خواستی؟

خبرم کن
پاسخ:ااااا ماخان تو هم مگه از این استعدادها داری!!!خوشحال میشم چرا که نه.


غریبه اشنا
ساعت13:13---8 خرداد 1393
هیچکس بعد هیچکس نمرده...
ولی....
خیلیا بعدازخیلیا دیگه زندگی نکردن


نیما غریبه
ساعت13:08---8 خرداد 1393
دل بستن به آدمکای نتی مانند دل بستن به شخصیت های یک کتاب رمان است باخواندن داستان زندگی واحوالشان زندگی میکنی...

باشادی هایشان شادی باغم هایشان غم راتجربه میکنی گاهی دلت میخواهد بروی داخل رمان وپا به پای داستان زندگی راتحربه کنی اما میدانی ادمکهای رمان فقط مخصوص همان کتاب رمان هستند وآدمکهای نتی مخصوص همین دنیای نتی

دیر یازود خواندن رمان تمام میشود......دیــــــــــریازود
پاسخ:نیماااااا جان واقعا همینجور که تو میگی لایک داری ععزیزم ازاین نظرت بعنوان پست استفاده میکنم...ممنون


نیما
ساعت13:03---8 خرداد 1393
یه وقتایی دلمان میخواهد دستمونو بیاریم تو مانیتور یقش روبگیریم بکشیمش بیرون تو دنیای واقعی سرمو بزارم روسینه ش های های گریه کنیم بعد بگیم:بسه خسته ام ازهمدردی های مجازیت

ariya
ساعت1:41---8 خرداد 1393
Like dari asmay golam khili ghashang bood mehraboonam movazeb khoodet bash
پاسخ:fadat ariya joooonam mersi az nazart


جواد
ساعت21:43---7 خرداد 1393
راستی من به این مطلب نمره 9 رو میدم
پاسخ:قربوووون لطفت عزیزدلم


جواد
ساعت21:42---7 خرداد 1393
هوی دختر من رو سهراب تعصب دارمااااااااا جفت پا بیام تو صورتت؟

خیلی شعرت قشنگ بود
پاسخ:فدات شم شرمنده دیواری کوتاه تر ازسهراب پیدار نکردم...خخخ


.....
ساعت21:22---7 خرداد 1393
چشم ها را باید شست شاید که افراد شسته دلی پیدا شوند

باتشکرپاسخ:ماخااااان میکشمت شد یه پستی بذارم تو نظرمنو تایید کنی!خدا تو رو بندازه تو جهنم خخخ مرسی ازنظرت مهدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:19 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت